hye..
spe nk dengar cita aku akan buat persembahan hari rabu nie
kene pakai baju melayu eeee.. geram ye  -____-!!!
dh lh kene pakai baju warne hitam pakai baju lki lk tu
eee.. mmg geram btul lh   -___-!!!
kalau perempuan ye baju x pe jugak nie laki ye baju kene pakai..
eeeeee...geram2  "-_____-"!!
nasib baik lh aku nie 
org yg bersabar kalau x..
sabar je lah
nnti aku nk kene pinjam baju abg aku lk
malu siottt    +_____+=
nk mati pon ade gak nie..
spe nk tolong nie??
tolong nasihat kan aku 
aku nie dh lh suka melawan ckp org
klau al amin
klau dia tgk aku pakai lagu nie lh mesti dia gelak kan
aku
eh npe aku ckp kedah lk nie eh kedah ke??
aku pon x tahu??
lh hihiihi minta maaf hehe... V____V@@!!
ape aku tulis nie hahah aku pon x tahu 
jgan marah haaa..
k.. lh smpai sini je aku leh tulis 
kt korang k.. bye2
~SAIDATUL~

No comments: