hye...
spe nk dengar cita???
ari isnin nie sekolah kan??
ari rabu aku ade bt persembahan tahun 5
nyanyi lagu boria 1 Malaysia..
2/11/2011

tpi aku malu lh kat depan nnti nk bt mcm mne erk??
dh lh kene menari pulak tu
malu gile... 
aku nie dh lh cpt lupa 
eee... geram btul lh aku nie
npe lh cikgu pilih aku
nasid baik x pilih nyanyi sorang2
klau x aku lari dulu hihihii..
x tahu lh nk bt mcm mne dh terjadi jadi je lh

klau AL-AMIN
tgk aku mesti dia gelak kan aku kan

si nabila pulak kene nyanyi sorang2 ngan budak laki
dia ckp x nk masuk cikgu dh pilih masuk je lh..
klau nabila lupa aku le tolong nabila..
sbab klau dia lupa malu lh kita orang 
klau dia ingat ok lh tu...

tgk lh klau aku ingat nk ingat kan si nabila ngan 
si budak laki tu..
minta2 lh aku ingat semua lagu tu
klau x ingat 
hantam je lh hihihihi

k.. lh sampai sini je lh aku bleh tulis
penat ah nk bt ayat hahahhahaha......
k.. bye
follower tau jngan jadi lupa pulak tau..
k.. bye2
asalamualaikum......~~....~~```

~~...SAIDATUL SYS TYPER...~~

No comments: